Inwestycja
Zarządzanie
Tatuaże funkcjonalne są używane przede wszystkim do celów innych niż estetyka. Jednym z takich zastosowań jest tatuowanie pacjentów z chorobą Alzheimera ich imieniem, aby można ich było łatwo zidentyfikować, jeśli zaginą.
Inwestycja
Zarządzanie
Tatuaże funkcjonalne tekstu ciała są używane głównie do celów innych niż estetyka. Jednym z takich zastosowań jest tatuowanie pacjentów z chorobą Alzheimera ich imieniem, aby można ich było łatwo zidentyfikować, jeśli zaginą.
Animacja progresywna
Do góry
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
LEWY
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
PRAWY
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
Do góry
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
DNO
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
LEWY
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
PRAWY
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
Do góry
Przenieś się z
DNO
Przenieś się z
LEWY
Przenieś się z
PRAWY
Przenieś się z
W
Skala
Na zewnątrz
Skala
Natychmiastowa animacja
Do góry
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
LEWY
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
PRAWY
Poruszanie się ze skalą (powiększanie)
Do góry
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
DNO
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
LEWY
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
PRAWY
Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)
Do góry
Przenieś się z
DNO
Przenieś się z
LEWY
Przenieś się z
PRAWY
Przenieś się z
W
Skala
Na zewnątrz
Skala
Wyrównanie do środka
Animacja przypinania
Przypinanie rozpocznie się, gdy środek elementu zostanie wyrównany ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy środek elementu zostanie wyrównany ze środkiem rzutni.
Wyrównanie do góry
Animacja przypinania
Przypinanie rozpocznie się, gdy górna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy górna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.
Wyrównanie do dołu
Animacja przypinania
Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.
Stałe piksele
Animacja przypinania
Naprawiono: 500px
Naprawiono: 800px
Naprawiono: 1000px
Naprawiono: 1500px
Przypinanie animacji z innymi animacjami
Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.