Konstruktor animacji

Animacje są wyłączone w telefonie w celu zwiększenia wydajności. Oczywiście, jeśli chcesz, zawsze możesz je aktywować. I świetnie sprawdzą się na nowoczesnych telefonach!
Przewiń w dół, aby zobaczyć przykłady

Inwestycja
Zarządzanie

Tatuaże funkcjonalne są używane przede wszystkim do celów innych niż estetyka. Jednym z takich zastosowań jest tatuowanie pacjentów z chorobą Alzheimera ich imieniem, aby można ich było łatwo zidentyfikować, jeśli zaginą.

Inwestycja
Zarządzanie

Tatuaże funkcjonalne tekstu ciała są używane głównie do celów innych niż estetyka. Jednym z takich zastosowań jest tatuowanie pacjentów z chorobą Alzheimera ich imieniem, aby można ich było łatwo zidentyfikować, jeśli zaginą.

Animacja progresywna

Do góry

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

LEWY

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

PRAWY

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

Do góry

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

DNO

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

LEWY

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

PRAWY

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

Do góry

Przenieś się z

DNO

Przenieś się z

LEWY

Przenieś się z

PRAWY

Przenieś się z

W

Skala

Na zewnątrz

Skala

Natychmiastowa animacja

Do góry

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

LEWY

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

PRAWY

Poruszanie się ze skalą (powiększanie)

Do góry

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

DNO

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

LEWY

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

PRAWY

Poruszanie się ze skalą (pomniejszanie)

Do góry

Przenieś się z

DNO

Przenieś się z

LEWY

Przenieś się z

PRAWY

Przenieś się z

W

Skala

Na zewnątrz

Skala

Wyrównanie do środka
Animacja przypinania

Przypinanie rozpocznie się, gdy środek elementu zostanie wyrównany ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy środek elementu zostanie wyrównany ze środkiem rzutni.

builder-1
builder-2
builder-3

Wyrównanie do góry
Animacja przypinania

Przypinanie rozpocznie się, gdy górna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy górna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.

builder-1
builder-2
builder-3

Wyrównanie do dołu
Animacja przypinania

Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.

builder-1
builder-2
builder-3

Stałe piksele
Animacja przypinania

Naprawiono: 500px

Naprawiono: 800px

Naprawiono: 1000px

Naprawiono: 1500px

Przypinanie animacji z innymi animacjami

Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni. Przypinanie rozpocznie się, gdy dolna część elementu zostanie wyrównana ze środkiem rzutni.

Zanikanie

builder-2

Poruszanie się ze skalą (powiększanie) - do góry

builder-2

Przenieś się z góry

builder-2

Poruszaj się od dołu

builder-2

Przesuń od lewej strony

builder-2

Skaluj w

builder-2

Obróć o 360

builder-2