Śledź swoją przesyłkę LTL, ciężarówkę lub przesyłkę intermodalną, wprowadzając poniżej swój numer BOL , aby uzyskać natychmiastowe informacje o śledzeniu frachtu.

Morz zapewnia wszystkie dokumenty i śledzenie frachtu, których potrzebujesz dla każdej przesyłki.
Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń do eksperta ds. wysyłki pod numer + (123) 1800-567-8990

Śledzenie przesyłek za pomocą Morz

  • W zależności od technologii śledzenia używanej przez przewoźników, system Morz będzie działał inaczej, aby otrzymywać i tworzyć aktualizacje dotyczące statusu przesyłek. Podczas gdy niektóre aktualizacje śledzenia są odbierane za pośrednictwem zautomatyzowanych systemów, inne wymagają od zespołów śledzących Morz regularnego kontaktowania się z przewoźnikami. Jeśli masz pytania dotyczące śledzenia przesyłki, skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
  • Upewnij się, że używasz BOL Morza, w przeciwnym razie może to spowodować opóźnienia w śledzeniu informacji. Przewoźnicy wysyłają informacje o śledzeniu przesyłki do systemu Morz, gdy używany jest Morz BOL.
  • Aby uzyskać pomoc w znalezieniu numeru BOL, spójrz na przykład BOL. Skontaktuj się ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać kopię BOL, jeśli go nie masz.
  • W zależności od technologii śledzenia używanej przez przewoźników, system Morz będzie działał inaczej, aby otrzymywać i tworzyć aktualizacje dotyczące statusu przesyłek. Podczas gdy niektóre aktualizacje śledzenia są odbierane za pośrednictwem zautomatyzowanych systemów, inne wymagają od zespołów śledzących Morz regularnego kontaktowania się z przewoźnikami. Jeśli masz pytania dotyczące śledzenia przesyłki, skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
  • Upewnij się, że używasz BOL Morza, w przeciwnym razie może to spowodować opóźnienia w śledzeniu informacji. Przewoźnicy wysyłają informacje o śledzeniu przesyłki do systemu Morz, gdy używany jest Morz BOL.
  • Aby uzyskać pomoc w znalezieniu numeru BOL, spójrz na przykład BOL. Skontaktuj się ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać kopię BOL, jeśli go nie masz.
  • W zależności od technologii śledzenia używanej przez przewoźników, system Morz będzie działał inaczej, aby otrzymywać i tworzyć aktualizacje dotyczące statusu przesyłek. Podczas gdy niektóre aktualizacje śledzenia są odbierane za pośrednictwem zautomatyzowanych systemów, inne wymagają od zespołów śledzących Morz regularnego kontaktowania się z przewoźnikami. Jeśli masz pytania dotyczące śledzenia przesyłki, skontaktuj się ze swoim opiekunem klienta.
  • Upewnij się, że używasz BOL Morza, w przeciwnym razie może to spowodować opóźnienia w śledzeniu informacji. Przewoźnicy wysyłają informacje o śledzeniu przesyłki do systemu Morz, gdy używany jest Morz BOL.
  • Aby uzyskać pomoc w znalezieniu numeru BOL, spójrz na przykład BOL. Skontaktuj się ze swoim menedżerem konta, aby uzyskać kopię BOL, jeśli go nie masz.