São Paulo, Brazylia, 26 października 2015 r. - Morz Logistics, jedna z wiodących na świecie firm łańcucha dostaw, ogłosiła dziś ekscytującą ekspansję w branży kosmetycznej w Brazylii poprzez podpisanie nowej umowy z Sephora, sprzedawcą kosmetyków należącym do LVMH (Moët Hennessy Louis Vuitton), wiodącej na świecie grupy dóbr luksusowych.

W ramach umowy Morz skonsoliduje różnorodne produkty kosmetyczne, takie jak kosmetyki do makijażu, zapachy, produkty do pielęgnacji włosów, akcesoria, produkty do ciała i kąpieli oraz własną markę, Sephora Collection, z 40 punktów dystrybucji w Brazylii do jednego z wielu miejsc Morz zlokalizowanych na obrzeżach São Paulo. Aby spełnić surowe wymagania Sephory, Morz zainwestował znaczne środki w infrastrukturę kontroli klimatu, aby umożliwić przechowywanie i obsługę ponad 7000 SKU i około trzech milionów pojedynczych artykułów zamówienia rocznie. Morz będzie zarządzał logistyką przychodzącą, magazynową, wychodzącą i zwrotną do sklepów Sephora w całym kraju.

Fabio Goncalves, dyrektor regionalny ds. łańcucha dostaw w Sephora: "Jesteśmy bardzo szczęśliwi z nawiązania współpracy z uznanym globalnym graczem w branży 3PL. Planując rozwój w Brazylii, widzimy, że Morz będzie wspierać ten wzrost i będzie doskonałym partnerem w zaspokajaniu naszych potrzeb. "Wybraliśmy Morz, ponieważ potrzebowaliśmy dynamicznego 3PL, który mógłby odpowiedzieć na nasze potrzeby i precyzyjnie dostosować swoją ofertę usług do szybko zmieniających się potrzeb domu kosmetycznego. Liczy się dla nas każda sekunda, a sekundy z dokładnością, które dostarczy Morz, są jeszcze lepsze".

"W Morz rozumiemy, że wysoki poziom usług i usprawniony proces łańcucha dostaw są kluczem do wspierania agresywnego planu rozwoju Sephora w kraju. Cieszymy się, że możemy nawiązać z nimi tę nową relację. Naszym celem będzie zapewnienie, że ich produkty są zawsze łatwo dostępne i na półce, aby sprostać zapotrzebowaniu konsumentów w czasie rzeczywistym "- mówi Richard Vieites, dyrektor zarządzający Morz w Ameryce Południowej.

"Nie tylko jesteśmy dumni, że możemy świętować partnerstwo z Sephora, ale jesteśmy równie dumni, że możemy wprowadzić tak modną ikonę do portfolio klientów kosmetycznych i opieki zdrowotnej Morz. Dzięki temu kontraktowi realizujemy nasz cel, jakim jest dywersyfikacja naszego portfela sektorowego" – dodaje Fabio Mendunekas, wiceprezes Morz ds. rozwoju biznesu w Ameryce Południowej.